Ga naar inhoud

Jouw boodschap in een aantrekkelijk jasje

Jouw boodschap in een aantrekkelijk jasje

“Klanten komen naar WIZZ voor een communicatieplan, van een uitgekiende strategie over creatieve en efficiënte concepten tot totaalcommunicatie, zowel online als offline. Als accountmanager zorg ik voor een duidelijk overzicht, zowel op het proces, het budget als de evaluatie. Ik coördineer, plan en volg op. Als klant heb je één aanspreekpunt voor je communicatie.

In samenspraak met de andere accountmanagers ben ik bij WIZZ ook verantwoordelijk voor de supervisie over de huisstijlen van de klanten. Ik bewaak hun look en feel.

Een consequente match tussen de elementen van een huisstijl, zoals logo’s, kleuren en lettertypes, enerzijds en een bedrijf en de producten of diensten anderzijds is essentieel.

Als ondernemer of bedrijf treed je naar buiten met een imago dat jouw waarden en missie moet weerspiegelen. Klanten raad ik bijvoorbeeld aan om te kiezen voor lettertypes die hun degelijkheid bewezen hebben. Afhankelijk van de context kun je er wel eens mee spelen maar stabiliteit blijft belangrijk.

Ik ben opgeleid als reclame- en letterschilder. De voorbije jaren was ik bij verschillende Gentse en Kempense bedrijven verantwoordelijk voor de grafische vormgeving, van ontwerp tot productie. Als klant van WIZZ vertrouw je op mijn jarenlange ervaring in de grafische sector.”

Bio

Op plat Kempens ga je Patrick voorlopig niet betrappen. “Ik ben een geboren en getogen Gentenaar. Aan Sint-Lucas Gent werd ik onderricht in kalligrafie, letterstudies en de vele aspecten van visuele communicatie. Ik ben dus geschoold in een analoog, ambachtelijk tijdperk maar evolueerde sindsdien continu door verschillende opleidingen in onder meer InDesign, Illustrator en Photoshop. Vijftien jaar geleden lokte de liefde me naar Herentals.”

Mijn tip

“Trek je huisstijl door en zorg dat je personeel doordrongen is van het belang van die uniformiteit. Als je consequent naar buiten treedt, is je bedrijf makkelijker (h)erkenbaar. Zo kweek je vertrouwen bij je huidige én toekomstige klanten.”

Toe aan een nieuwe huisstijl?

Bestook Patrick gerust met al je vragen.

 

 


Reactie toevoegen

Velden met een * zijn verplicht.